Udi - Cstrike | It's aLL About Gaming ! |
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 Abecedarul Photoshopului

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Killer[;x]
Administrator

Killer[;x]
Mesaje : 56
Reputatie : 0
Age : 28
Reg : 09/05/2011
Localitate : Carcaliu City:X:X

Abecedarul Photoshopului Empty
MesajSubiect: Abecedarul Photoshopului   Abecedarul Photoshopului EmptyMar Mai 10, 2011 1:00 am

A:
Abstract = Abstract este un stil
de semnatura/render/imagine in care se folosesc c4d-uri si brush-uri
abstracte , iar outcome-ul as fie abstract in sine.


B:
Background = Partea imaginii care este in spatele
renderului/imaginii princilare , sau mai pe scurt imaginea de fundal
Brush = Un tool al photoshopului , care poate fi
luat ca si o pensula , avand mai multe stiluri in care se poate aplica ,
de aceea exista mai multe tipuri de brush : Splatter , Abstract etc, de
multi ori incepatorii confruntandu-se cu acest tool , iar apoi trec la
altele , uitandu-l pe aceste , cu toate ca poate fi de folos anumitor
efecte , chiar si lightingului.
Blending =
Blendingul se refera la integrarea anumitor brush-uri/c4d-uri/elemente
din photoshop in background , de asemenea sunt si Blending Options care
asigura niste efecte ale acestora , sau niste moduri in care vor aparea
acestea in imagine: Overlay, Soft Light etc.
Blur
= Blur este un tool care poate contribui la deepth facand locul

“blurat” in ceata . De multe ori se exagereaza cu acesta spatiul
devenind “too blurry” (prea in ceata) si astfel trebuie corectat.
Burn = Burn este un tool care este folosit la
inchiderea imaginilor prea deschise.
Brighites
= Brighites-ul reprezinta cat de deschis sau cat de inchisa este
imaginea si se regaseste impreuna cu Contrast in Layer-New Adjustement layer

C:
Coloring = Coloringul
reprezinta modul in care imaginea/semnatura este colorata , acesta este
destul de greu de nimerit , insa trebuie avut grija si la celelalte
culori din imagine , adaugand PhotoFilter/Gradient Maps/Chanel Mixers
etc. pentru a il integra mai bine.
Compozitie
= Compozitia semnifica alcatuirea tag-ului/imaginii , trebuie avut
grija la aceasta sa nu se exagereze devenind “too messy” (prea
dezordonata , nearanjata).Tot timpul la o semnatura in special trebuie
sa aveti o compozitie cat mai buna , sa nu fie background-ul gol.
Cinema 4D Render = Renderele C4D sunt niste imagini ,
de forma abstracta sau “effect”(cele care pot fi folosite pe Screen de
obicei si au mai multe efecte de lumina) iar acestea se adauga intr-o
semnatura/imagine fiind un efect .
Color Balance =
Color Balance se regaseste in Layer-New Adjustement Layer-Color Balance
si dupa cum ii spune si numele se foloseste la reglarea culorilor.
Chanel Mixer = Chanel Mixer-ul se afla in Layer-New
Adjustement Layer-Chanel Mixer si este folosit la “mixarea” culorilor.
Constrat = Contrastul semnifica cat de deschis , sau
cat de accentuate sunt culorile dintr-o imagine si acesta se gaseste
unde se afla si Color Balance/Chanel Mixer aflandu-se impreuna cu
Brighitess.


D:
Depth = Depth-ul se
regaseste in partea de background a tag-ului si se poate realiza cu :
Gradient Maps , Blur Tool , Brighites/Contrast.


E:
Effect
= Effect , pe romaneste efect-ul , reprezinta niste modalitati prin
care ii puteti da imaginii un alt aspect , de exemplu un efect ar fi
incadrarea C4D-urilor , brushurile puse bine , clipping mask etc.


F:
Foreground = Foreground-ul reprezinta cealalta
culoare dintre cele doua care sunt in panoul din photoshop (BackGround
si ForeGround) si de exemplu il puteti folosi la gradient , From
Background #FFFFFFF to Foreground #000000 si se va creea un Gradient de
la Alb la Negru.
Fill = Acesta are 2
semnificatii 1.Se poate regasi in Edit->Fill iar acesta inseamna
acoperirea imaginii cu o culoare , iar pentru un rezultat mai bun il
puteti pune pe Overlay , SoftLight , Screen , Lighten si puteti sa
scadeti din opacity si are ca si scurtatura Shift+F5 . 2.Reprezinta un
fel de opacity dar mai exact cat la suta din imagine sa se vada.
Flow = Flow-ul reprezinta “curgerea” backgroundului
spre render, figurat vobind , iar acesta se realizeaza cu
Liquifi(Filtrer-Liquifi) si cu C4D-uri.

G:
Gradient =
Gradient-ul este un tool care realizeaza trecerea de la o culoare la
alta , de exemplu dela Alb la Rosu trecand prin Alb , Alb-Rozaliu , Roz
etc .
Gradient Map = Acesta se regaseste la
Layer-New Adjustement Layer-Gradient Map si foloseste la recolorarea
imaginii , creend si deepth.Acesta poate fi folosit pe
SoftLight/Overlay/Screen si altele scazand opacitatea.

H:
Hue = Hue se regaseste in Layer-New Adjustement
Layer-Hue si se foloseste la schimbarea culorii , de preferinta nu il
folositi prea des si pre accentuat

L:
Lighting
= Lightingul reprezinta spotul luminos al imaginii si acesta se
face cu un Soft Brush pus pe un layer cu background negru apoi setat pe
Screen etc.
Layer = Layer-ul este acea
imagine noua care apare cand apasati Ctrl+Shift+N putand pune orice pe
ea apoi setand-o pe anumite moduri pentru a se vedea si cea de dinainte ,
sau stergerea unor parti

O:
Opacity =
Opacity semnifica cat la suta din imagine sa se vada si este aproape
similar cu Fill-ul(definitia a doua)
Outcome =
Outcome-ul este rezultatul unui tutorial , in urma unor sfaturi sau al
altor lucruri



R:
Render = Renderul
este imaginea fara background care se salveaza .PNG iar aceasta poate fi
pusa peste orice vazandu-se doar imaginea

S:
Stock = Stock-ul este imaginea intreaga care include
un render + un background afeerent acestuia
Sharpen
= Sharpenul este un tool care poate fi folosit la clarificarea unor
imagini , ATENTIE! , nu-l folositi in exces ca duce la oversharpened si apoi trebuie clarificata cu blur…


T:
Texture
= Textura este o imagine care pusa pe un anumit mod (Lighten , Screen)
asigura un efect , trebuie avut grija ca acesta sa fie in legatura cu
tema imaginii pentru a se “asorta”

Sus In jos
https://csudi.forumgratuit.ro
 

Abecedarul Photoshopului

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Udi - Cstrike | It's aLL About Gaming ! | :: Photoshop Zone :: Tutoriale Photoshop-
Mergi direct la:  

Tema Creata De KoLeA'[;x]

free counters
creează un forum | ©phpBB | Forum gratuit de suport | Semnaleaza un abuz | Discuții recente